De Editor laadt niet goed op mijn computer. Hoe los ik dit op?

Onze Editor is continu in ontwikkeling, zodat jij eenvoudig en snel je website kunt bewerken. We doen ons uiterste best om een goede werking van de Editor te garanderen. Mocht je toch problemen ervaren bij het laden van de Editor, dan vinden we dat natuurlijk erg vervelend! Gelukkig kunnen de volgende stappen helpen om dit op te lossen:

1. Controleer je browser en versie

De Editor werkt het beste met de meest recente versies van moderne browsers. We raden aan om Google Chrome te gebruiken voor optimale prestaties. Zorg er ook voor dat je browser up-to-date is.

2. Herlaad de Editor

Probeer de Editor volledig opnieuw te laden. Door de Editor op deze manier te herladen, herlaad je de Editor zonder cache.:

  • Op Windows: Druk op Ctrl + F5
  • Op Mac: Gebruik Cmd + Shift + R

3. Log uit en log opnieuw in

Soms kan het helpen om uit te loggen en vervolgens opnieuw in te loggen op je JouwWeb-account.

4. Wis cookies en cache

Het kan zijn dat je browser oude gegevens bewaart die problemen veroorzaken. Wis de cookies en cache van je browser en probeer opnieuw in te loggen. 

Hoe je de cookies en cache van je browser wist, is per browser verschillend. Mocht je dat dus niet weten, zoek dit dan even op via Google. Dan vind je vast en zeker de informatie die je nodig hebt!

5. Controleer de systeemeisen

Zorg ervoor dat je computer voldoet aan de systeemeisen voor het gebruik van de Editor.

Kom je er nog niet uit?

Als bovenstaande stappen het probleem niet oplossen, neem dan per mail contact op met ons supportteam. Het is handig als je een screenshot meestuurt van het probleem en duidelijk uitlegt welke stappen je hebt genomen en waar je precies vastloopt. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen.

Was dit artikel behulpzaam?

Kun je het antwoord niet vinden? Stel je vraag aan ons