Het kan natuurlijk voorkomen dat je van adres wisselt door een verhuizing. Dan wil je graag dat het nieuwe adres ook op de facturen van je Pro- of Business-pakket getoond worden. Of misschien heb je wel een zakelijke rekening geopend en wil je graag het rekeningnummer waarvan de automatische incasso plaatsvindt wijzigen. Dat is geen probleem!


Deze gegevens kun je zelf wijzigen via de Mijn abonnement. Hoe je dat precies kan doen leggen we je graag uit.


Stap 1

Klik links bovenin de Editor op het JouwWeb logo.



Stap 2

Je bent nu op de Mijn Sites pagina. Hier klik je op de Mijn abonnement link.



Stap 3

Je bent nu op de Mijn abonnement pagina. Hier kies je voor de knop Facturatie-gegevens.



Stap 4

Hier kun je vervolgens een aantal gegevens wijzigen:

  • Adresgegevens: zoals naam, straat & huisnummer, postcode, woonplaats en land.
  • Contactgegevens: zoals telefoonnummer.
  • Bedrijfsnaam: dit veld is niet verplicht. Als je dus als particulier een website wil beheren dan laat je dit veld gewoon leeg.
  • BTW-nummer (voor EU-bedrijven): wanneer je als bedrijf buiten Nederland een website bij ons maakt, kun je hier ook je BTW-nummer invullen. Dit veld verschijnt automatisch als je een adres buiten Nederland opgeeft en een bedrijfsnaam invult.
  • Rekeningnummer: als je per maandelijkse automatische incasso betaalt, kun je hier het rekeningnummer aanpassen van waaruit geïncasseerd moet worden.
  • Facturen per mail: schakel deze optie in als je de maandelijkse facturen per mail wil ontvangen.
  • Administratief e-mailadres: stel hier het e-mailadres in waar de facturen naartoe moeten worden verstuurd. Dit kan ook een alternatief e-mailadres zijn, zoals bijvoorbeeld van een administratief medewerker of een externe partij die je boekhouding regelt.